YOUR STRATEGIC MEDIA SOLUTION PARTNER
Verkkosivukäyttäjien liikkumista sivustolla voi seurata esimerkiksi analytiikkaohjelma Hotjarin avulla. Hotjar rekisteröi, mitä kohtia sivustossa lukijat klikkaavat ja kuinka pitkälle he lukevat esimerkiksi etusivua, osastosivua tai yksittäistä juttua ennen kuin lähtevät pois palvelusta.
Tiedätkö, miten pitkälle verkkopalvelusi etusivua selataan matkapuhelimella, tabletilla ja tietokoneella? Tai mitkä osastot ovat lukijoiden suosikkeja?
Entä kuinka moni lukija näkee jutussa ensimmäisen ja toisen mainospaikan? Tai miten hakusivua käytetään?
NeoDirect-asiakkaat voivat jatkossa hyödyntää verkkosivujensa kehityksessa myös analytiikkatyökalu Hotjaria.
Työkalu auttaa seuraamaan, miten lukijat sivuja käyttävät ja miten liikkuvat esimerkiksi jutusta toiseen.
Dataa voi hyödyntää myös mainosmyynnissä sekä uusien mainospaikkojen käyttöönotossa.
Hotjarin käyttöönottopaketti sisältää analytiikkaohjelman asentamisen lehden sivuille, ensimmäisten klikki- ja käyttökarttojen yhteisen analyysin ja mahdollisten pienkehitystöiden tai esimerkiksi juttujen rikastamistyökalujen nykyistä tehokkaamman käytön aloittamisen jälkeisen toisen yhteisen analyysitunnin.
Lukijoiden käyttäytymistä seuraava data jää tämän jälkeenkin asiakkaan käyttöön ja sitä voidaan seurata lehden toimituksessa ja myynnissä itsenäisesti.
Lisätietoja:
• Myyntipäällikkö Matti Natunen, Anygraaf Oy, puh. 0500 202 278, matti.natunen(at)anygraaf.fi
• Järjestelmämyynti Janne Ahramo, Anygraaf Oy, puh. 0400 617 562, janne.ahramo(at)anygraaf.fi
• Asiantuntija, konsultointi Silja Tenhunen, Anygraaf Oy, puh. 0400 133 972, silja.tenhunen(at)anygraaf.fi
YOUR STRATEGIC MEDIA SOLUTION PARTNER
Verkkosivukäyttäjien liikkumista sivustolla voi seurata esimerkiksi analytiikkaohjelma Hotjarin avulla. Hotjar rekisteröi, mitä kohtia sivustossa lukijat klikkaavat ja kuinka pitkälle he lukevat esimerkiksi etusivua, osastosivua tai yksittäistä juttua ennen kuin lähtevät pois palvelusta.
Tiedätkö, miten pitkälle verkkopalvelusi etusivua selataan matkapuhelimella, tabletilla ja tietokoneella? Tai mitkä osastot ovat lukijoiden suosikkeja?
Entä kuinka moni lukija näkee jutussa ensimmäisen ja toisen mainospaikan? Tai miten hakusivua käytetään?
NeoDirect-asiakkaat voivat jatkossa hyödyntää verkkosivujensa kehityksessa myös analytiikkatyökalu Hotjaria.
Työkalu auttaa seuraamaan, miten lukijat sivuja käyttävät ja miten liikkuvat esimerkiksi jutusta toiseen.
Dataa voi hyödyntää myös mainosmyynnissä sekä uusien mainospaikkojen käyttöönotossa.
Hotjarin käyttöönottopaketti sisältää analytiikkaohjelman asentamisen lehden sivuille, ensimmäisten klikki- ja käyttökarttojen yhteisen analyysin ja mahdollisten pienkehitystöiden tai esimerkiksi juttujen rikastamistyökalujen nykyistä tehokkaamman käytön aloittamisen jälkeisen toisen yhteisen analyysitunnin.
Lukijoiden käyttäytymistä seuraava data jää tämän jälkeenkin asiakkaan käyttöön ja sitä voidaan seurata lehden toimituksessa ja myynnissä itsenäisesti.
Lisätietoja:
• Myyntipäällikkö Matti Natunen, Anygraaf Oy, puh. 0500 202 278, matti.natunen(at)anygraaf.fi
• Järjestelmämyynti Janne Ahramo, Anygraaf Oy, puh. 0400 617 562, janne.ahramo(at)anygraaf.fi
• Asiantuntija, konsultointi Silja Tenhunen, Anygraaf Oy, puh. 0400 133 972, silja.tenhunen(at)anygraaf.fi
VIIMEISET TWIITIT
Copyright © Anygraaf 2016 Powered by NeoDirect
YOUR STRATEGIC MEDIA SOLUTION PARTNER
Verkkosivukäyttäjien liikkumista sivustolla voi seurata esimerkiksi analytiikkaohjelma Hotjarin avulla. Hotjar rekisteröi, mitä kohtia sivustossa lukijat klikkaavat ja kuinka pitkälle he lukevat esimerkiksi etusivua, osastosivua tai yksittäistä juttua ennen kuin lähtevät pois palvelusta.
Tiedätkö, miten pitkälle verkkopalvelusi etusivua selataan matkapuhelimella, tabletilla ja tietokoneella? Tai mitkä osastot ovat lukijoiden suosikkeja?
Entä kuinka moni lukija näkee jutussa ensimmäisen ja toisen mainospaikan? Tai miten hakusivua käytetään?
NeoDirect-asiakkaat voivat jatkossa hyödyntää verkkosivujensa kehityksessa myös analytiikkatyökalu Hotjaria.
Työkalu auttaa seuraamaan, miten lukijat sivuja käyttävät ja miten liikkuvat esimerkiksi jutusta toiseen.
Dataa voi hyödyntää myös mainosmyynnissä sekä uusien mainospaikkojen käyttöönotossa.
Hotjarin käyttöönottopaketti sisältää analytiikkaohjelman asentamisen lehden sivuille, ensimmäisten klikki- ja käyttökarttojen yhteisen analyysin ja mahdollisten pienkehitystöiden tai esimerkiksi juttujen rikastamistyökalujen nykyistä tehokkaamman käytön aloittamisen jälkeisen toisen yhteisen analyysitunnin.
Lukijoiden käyttäytymistä seuraava data jää tämän jälkeenkin asiakkaan käyttöön ja sitä voidaan seurata lehden toimituksessa ja myynnissä itsenäisesti.
Lisätietoja:
• Myyntipäällikkö Matti Natunen, Anygraaf Oy, puh. 0500 202 278, matti.natunen(at)anygraaf.fi
• Järjestelmämyynti Janne Ahramo, Anygraaf Oy, puh. 0400 617 562, janne.ahramo(at)anygraaf.fi
• Asiantuntija, konsultointi Silja Tenhunen, Anygraaf Oy, puh. 0400 133 972, silja.tenhunen(at)anygraaf.fi