YOUR STRATEGIC MEDIA SOLUTION PARTNER
Tehoa myyntiin ja kontaktiseurantaan
Asiakasrekisteri on keskeinen osa järjestelmää: selkeällä asiakkaan perustiedot sisältävällä asiakaskortilla ja kortin yksityiskohtaisilla välilehdillä hallitaan kaikkia asiakastietoja.
AProfitin CRM-osio sisältää monipuoliset kalenteri- ja markkinointitoiminnot, joihin kuuluvat asiakastietojen ylläpidon lisäksi mm. budjetointimahdollisuus, erilaisten hälytysrajojen hyödyntäminen, sopimusten ylläpito, sekä markkinointiviestinnän muodostaminen ja kohdentaminen.
Sujuvuutta ilmoitusvarauksen tekemiseen
AProfitilla ilmoitusvarausten syöttö on nopeaa. Ilmoitusvarauksen tekeminen aloitetaan asiakastiedoista, jonka jälkeen syötetään ilmoituksen koko, sijoitustoive ja julkaisupäivä.
Joustavuutta ilmoitusvalmistukseen
Ilmoituksia voidaan valmistaa eri tavoin; yksinkertaiset rivi- ja milli-ilmoitukset voidaan tehdä kätevästi Anygraafin Eddie-ohjelmalla, jonka voi käynnistää suoraan AProfitista.
Sähköä ja sähäkkyyttä laskutukseen
Laskuaineisto lähetetään helposti valitulle palveluntarjoajajille (esim. Enfo, Itella). Aineisto voidaan myös tulostaa suoraan paperille tai tallentaa tiedostoksi. AProfit muodostaa myös Finvoice-muotoisia sähköisiä laskuja. Reskontrayhteys määritellään asiakaskohtaisesti.
Yhtenäinen euromaksualue (SEPA) käynnistyi tammikuussa 2008 ja täydellinen yhtenäinen euromaksualue on tavoitteena vuoden 2010 loppuun mennessä. Anygraafilla on hyvä valmius siirtää ohjelmistot myös SEPA-aikaan.
Tarkkuutta ja tehokkuutta raportointiin
Raportit muodostetaan erillisellä Crystal Reports -raportointiohjelmalla. Raporttien muodostaminen on nopeaa, ja raportit saa myös tuotua erillisiin ulkoisiin ohjelmiin, kuten Exceliin.
Järjestelmän lisämoduulit
AProfit-perusjärjestelmää voidaan laajentaa tarpeen mukaan muun muassa liittämällä mukaan ilmoitusten hallinta tai asiakkaan itsepalveluliittymä. Lisäksi AProfit toimii yhteistyössä Anygraafin muiden tuotteiden kanssa, jolloin voidaan hyödyntää esimerkiksi yhteistä tietokantaa järjestelmien kesken.
Ilmoitusten hallinta
Ilmoitusten hallinnan avulla voidaan seurata reaaliaikaisesti ilmoitusmateriaalin tilaa. Ilmoitusten hallinta on kuin materiaalivarasto, joka on yhteydessä AProfit-ilmoitusjärjestelmään. Ilmoitusmateriaalin statustiedolla ja väreillä voidaan tehostaa ja havainnollistaa tuotantotilannetta.
Sivunsuunnitteluohjelma Plannerilla voidaan sijoittaa ilmoitukset halutuille sivuille. Jos asiakkaalla on käytössä toimitusjärjestelmä, myös taitettujen sivujen sisältöä ja ulkoasua voidaan seurata Plannerista.
Taittotyökalu voidaan avata suoraan ilmoitusten hallinnasta ilmoituksen valmistamista tai päivittämistä varten, tai valmis materiaali voidaan tuoda suoraan järjestelmään. Vastaavalla tavalla voidaan avata vanha ilmoitusmateriaali ja tallennetaan uudeksi materiaaliksi, joko muutoksilla tai ilman muutoksia. Järjestelmä mahdollistaa myös erilaisten kuvavarastojen käytön, jolloin ilmoitukseen voidaan liittää esimerkiksi logo raahaamalla se suoraan logovarastosta.
Itsepalveluliittymä asiakkaalle
AProfit-itsepalveluliittymä asiakkaalle on AProfit-ilmoitusjärjestelmän lisämoduuli. Järjestelmän avulla asiakas voi jättää erilaisia ilmoituksia web-rajapinnan kautta joko suoraan lehteen tai taittohenkilökunnalle, sekä selata jo lehdessä olleita ilmoituksiaan. Itsepalveluliittymän kautta asiakas voi myös maksaa ilmoituksensa tai pyytää ilmoituksesta laskun.
Anygraafin muut järjestelmät
AProfit toimii joustavasti yhteistyössä Anygraafin muiden tuotteiden kanssa. AProfit voi käyttää yhteistä asiakasrekisteriä CProfit-tilaajajärjestelmän kanssa, jolloin ilmoitus- ja tilausasiakkaiden ylläpito on yksinkertaista, ja muun muassa ilmoitusasiakkaille menevien näytekappaleiden hallinta yksinkertaistuu.
Anygraafin toimitusjärjestelmä (Doris/Neo by Anygraaf) integroituu täydellisesti valittuihin työnkulkuratkaisuihin.
YOUR STRATEGIC MEDIA SOLUTION PARTNER
Tehoa myyntiin ja kontaktiseurantaan
Asiakasrekisteri on keskeinen osa järjestelmää: selkeällä asiakkaan perustiedot sisältävällä asiakaskortilla ja kortin yksityiskohtaisilla välilehdillä hallitaan kaikkia asiakastietoja.
AProfitin CRM-osio sisältää monipuoliset kalenteri- ja markkinointitoiminnot, joihin kuuluvat asiakastietojen ylläpidon lisäksi mm. budjetointimahdollisuus, erilaisten hälytysrajojen hyödyntäminen, sopimusten ylläpito, sekä markkinointiviestinnän muodostaminen ja kohdentaminen.
Sujuvuutta ilmoitusvarauksen tekemiseen
AProfitilla ilmoitusvarausten syöttö on nopeaa. Ilmoitusvarauksen tekeminen aloitetaan asiakastiedoista, jonka jälkeen syötetään ilmoituksen koko, sijoitustoive ja julkaisupäivä.
Joustavuutta ilmoitusvalmistukseen
Ilmoituksia voidaan valmistaa eri tavoin; yksinkertaiset rivi- ja milli-ilmoitukset voidaan tehdä kätevästi Anygraafin Eddie-ohjelmalla, jonka voi käynnistää suoraan AProfitista.
Sähköä ja sähäkkyyttä laskutukseen
Laskuaineisto lähetetään helposti valitulle palveluntarjoajajille (esim. Enfo, Itella). Aineisto voidaan myös tulostaa suoraan paperille tai tallentaa tiedostoksi. AProfit muodostaa myös Finvoice-muotoisia sähköisiä laskuja. Reskontrayhteys määritellään asiakaskohtaisesti.
Yhtenäinen euromaksualue (SEPA) käynnistyi tammikuussa 2008 ja täydellinen yhtenäinen euromaksualue on tavoitteena vuoden 2010 loppuun mennessä. Anygraafilla on hyvä valmius siirtää ohjelmistot myös SEPA-aikaan.
Tarkkuutta ja tehokkuutta raportointiin
Raportit muodostetaan erillisellä Crystal Reports -raportointiohjelmalla. Raporttien muodostaminen on nopeaa, ja raportit saa myös tuotua erillisiin ulkoisiin ohjelmiin, kuten Exceliin.
Järjestelmän lisämoduulit
AProfit-perusjärjestelmää voidaan laajentaa tarpeen mukaan muun muassa liittämällä mukaan ilmoitusten hallinta tai asiakkaan itsepalveluliittymä. Lisäksi AProfit toimii yhteistyössä Anygraafin muiden tuotteiden kanssa, jolloin voidaan hyödyntää esimerkiksi yhteistä tietokantaa järjestelmien kesken.
Ilmoitusten hallinta
Ilmoitusten hallinnan avulla voidaan seurata reaaliaikaisesti ilmoitusmateriaalin tilaa. Ilmoitusten hallinta on kuin materiaalivarasto, joka on yhteydessä AProfit-ilmoitusjärjestelmään. Ilmoitusmateriaalin statustiedolla ja väreillä voidaan tehostaa ja havainnollistaa tuotantotilannetta.
Sivunsuunnitteluohjelma Plannerilla voidaan sijoittaa ilmoitukset halutuille sivuille. Jos asiakkaalla on käytössä toimitusjärjestelmä, myös taitettujen sivujen sisältöä ja ulkoasua voidaan seurata Plannerista.
Taittotyökalu voidaan avata suoraan ilmoitusten hallinnasta ilmoituksen valmistamista tai päivittämistä varten, tai valmis materiaali voidaan tuoda suoraan järjestelmään. Vastaavalla tavalla voidaan avata vanha ilmoitusmateriaali ja tallennetaan uudeksi materiaaliksi, joko muutoksilla tai ilman muutoksia. Järjestelmä mahdollistaa myös erilaisten kuvavarastojen käytön, jolloin ilmoitukseen voidaan liittää esimerkiksi logo raahaamalla se suoraan logovarastosta.
Itsepalveluliittymä asiakkaalle
AProfit-itsepalveluliittymä asiakkaalle on AProfit-ilmoitusjärjestelmän lisämoduuli. Järjestelmän avulla asiakas voi jättää erilaisia ilmoituksia web-rajapinnan kautta joko suoraan lehteen tai taittohenkilökunnalle, sekä selata jo lehdessä olleita ilmoituksiaan. Itsepalveluliittymän kautta asiakas voi myös maksaa ilmoituksensa tai pyytää ilmoituksesta laskun.
Anygraafin muut järjestelmät
AProfit toimii joustavasti yhteistyössä Anygraafin muiden tuotteiden kanssa. AProfit voi käyttää yhteistä asiakasrekisteriä CProfit-tilaajajärjestelmän kanssa, jolloin ilmoitus- ja tilausasiakkaiden ylläpito on yksinkertaista, ja muun muassa ilmoitusasiakkaille menevien näytekappaleiden hallinta yksinkertaistuu.
Anygraafin toimitusjärjestelmä (Doris/Neo by Anygraaf) integroituu täydellisesti valittuihin työnkulkuratkaisuihin.
VIIMEISET TWIITIT
Copyright © Anygraaf 2016 Powered by NeoDirect
YOUR STRATEGIC MEDIA SOLUTION PARTNER
Tehoa myyntiin ja kontaktiseurantaan
Asiakasrekisteri on keskeinen osa järjestelmää: selkeällä asiakkaan perustiedot sisältävällä asiakaskortilla ja kortin yksityiskohtaisilla välilehdillä hallitaan kaikkia asiakastietoja.
AProfitin CRM-osio sisältää monipuoliset kalenteri- ja markkinointitoiminnot, joihin kuuluvat asiakastietojen ylläpidon lisäksi mm. budjetointimahdollisuus, erilaisten hälytysrajojen hyödyntäminen, sopimusten ylläpito, sekä markkinointiviestinnän muodostaminen ja kohdentaminen.
Sujuvuutta ilmoitusvarauksen tekemiseen
AProfitilla ilmoitusvarausten syöttö on nopeaa. Ilmoitusvarauksen tekeminen aloitetaan asiakastiedoista, jonka jälkeen syötetään ilmoituksen koko, sijoitustoive ja julkaisupäivä.
Joustavuutta ilmoitusvalmistukseen
Ilmoituksia voidaan valmistaa eri tavoin; yksinkertaiset rivi- ja milli-ilmoitukset voidaan tehdä kätevästi Anygraafin Eddie-ohjelmalla, jonka voi käynnistää suoraan AProfitista.
Sähköä ja sähäkkyyttä laskutukseen
Laskuaineisto lähetetään helposti valitulle palveluntarjoajajille (esim. Enfo, Itella). Aineisto voidaan myös tulostaa suoraan paperille tai tallentaa tiedostoksi. AProfit muodostaa myös Finvoice-muotoisia sähköisiä laskuja. Reskontrayhteys määritellään asiakaskohtaisesti.
Yhtenäinen euromaksualue (SEPA) käynnistyi tammikuussa 2008 ja täydellinen yhtenäinen euromaksualue on tavoitteena vuoden 2010 loppuun mennessä. Anygraafilla on hyvä valmius siirtää ohjelmistot myös SEPA-aikaan.
Tarkkuutta ja tehokkuutta raportointiin
Raportit muodostetaan erillisellä Crystal Reports -raportointiohjelmalla. Raporttien muodostaminen on nopeaa, ja raportit saa myös tuotua erillisiin ulkoisiin ohjelmiin, kuten Exceliin.
Järjestelmän lisämoduulit
AProfit-perusjärjestelmää voidaan laajentaa tarpeen mukaan muun muassa liittämällä mukaan ilmoitusten hallinta tai asiakkaan itsepalveluliittymä. Lisäksi AProfit toimii yhteistyössä Anygraafin muiden tuotteiden kanssa, jolloin voidaan hyödyntää esimerkiksi yhteistä tietokantaa järjestelmien kesken.
Ilmoitusten hallinta
Ilmoitusten hallinnan avulla voidaan seurata reaaliaikaisesti ilmoitusmateriaalin tilaa. Ilmoitusten hallinta on kuin materiaalivarasto, joka on yhteydessä AProfit-ilmoitusjärjestelmään. Ilmoitusmateriaalin statustiedolla ja väreillä voidaan tehostaa ja havainnollistaa tuotantotilannetta.
Sivunsuunnitteluohjelma Plannerilla voidaan sijoittaa ilmoitukset halutuille sivuille. Jos asiakkaalla on käytössä toimitusjärjestelmä, myös taitettujen sivujen sisältöä ja ulkoasua voidaan seurata Plannerista.
Taittotyökalu voidaan avata suoraan ilmoitusten hallinnasta ilmoituksen valmistamista tai päivittämistä varten, tai valmis materiaali voidaan tuoda suoraan järjestelmään. Vastaavalla tavalla voidaan avata vanha ilmoitusmateriaali ja tallennetaan uudeksi materiaaliksi, joko muutoksilla tai ilman muutoksia. Järjestelmä mahdollistaa myös erilaisten kuvavarastojen käytön, jolloin ilmoitukseen voidaan liittää esimerkiksi logo raahaamalla se suoraan logovarastosta.
Itsepalveluliittymä asiakkaalle
AProfit-itsepalveluliittymä asiakkaalle on AProfit-ilmoitusjärjestelmän lisämoduuli. Järjestelmän avulla asiakas voi jättää erilaisia ilmoituksia web-rajapinnan kautta joko suoraan lehteen tai taittohenkilökunnalle, sekä selata jo lehdessä olleita ilmoituksiaan. Itsepalveluliittymän kautta asiakas voi myös maksaa ilmoituksensa tai pyytää ilmoituksesta laskun.
Anygraafin muut järjestelmät
AProfit toimii joustavasti yhteistyössä Anygraafin muiden tuotteiden kanssa. AProfit voi käyttää yhteistä asiakasrekisteriä CProfit-tilaajajärjestelmän kanssa, jolloin ilmoitus- ja tilausasiakkaiden ylläpito on yksinkertaista, ja muun muassa ilmoitusasiakkaille menevien näytekappaleiden hallinta yksinkertaistuu.
Anygraafin toimitusjärjestelmä (Doris/Neo by Anygraaf) integroituu täydellisesti valittuihin työnkulkuratkaisuihin.