Dag og Tid tuotti aiemmin verkkosivustonsa ilman automaatiikka ja integrointia toimitukselliseen järjestelmäänsä Neo. Kun kysyntä laajemmasta ja nopeammasta julkaisemisesta eri kanavissa kasvoi, lisääntyi myös tarve integroidulle järjestelmäratkaisulle sivustolle. Dag og Tid haluaa myös tuottaa parempaa lisäarvoa lukijoilleen julkaisemalla enemmän sisältöä uudella verkkosivustollaan.
- Viime vuoden aikana olemme aktiivisesti kehittäneet sanomalehtemme digitaalista julkaisua. Uusi sivusto on ollut tärkeä osa tarjontaa lukijoillemme. Rajoitetuilla resursseilla tarvitsemme ratkaisun, joka perustuu suureen automaatioon, jossa meillä kuitenkin on mahdollisuus tehdä manuaalisia muutoksia helposti , sanoo Dag og Tidin markkinointijohtaja Gregor Falkner.
Dag og Tid AS julkaisee viikoittaisen Dag og Tid -lehden, joka on Norjan ainoa valtakunnallinen nynorskinkielinen sanomalehti. Ensimmäinen testinumero julkaistiin vuonna 1962. Yhtiöllä on myös jonkin verran kirjakustannustoimintaa. Lehden levikki on kasvanut ja oli 11 357 kappaletta vuonna 2018. Omistus jakautuu lähes 1 000 osakkeenomistajalle.
Dag og Tid on poliittisesti riippumaton, mutta sillä on selkeä vastavirtaprofiili. Lehti antaa suuren painon kulttuuria ja politiikkaa koskeville jutuille ja tarjoaa laajan foorumin yleisönkirjoituksille.
Anygraaf kehittää media-alan ohjelmistoja. Anygraafilla ja sen yhteistyökumppaneilla on asiakkaita noin 20:ssa maassa yhtiön toimituksellisille järjestelmille, DAM-ratkaisuille, tilaus- ja jakelujärjestelmille sekä ilmoitusjärjestelmälle.
Lisätietoja:
Dag og Tid: konttoripäällikkö Ola Relling ja markkinointipäällikkö Gregor Falkner
Anygraaf AB: toimitusjohtaja Oscar Yngwe