Turvallisesti
Kaksivaiheinen ja turvallinen kirjautuminen selaimella, sijainnista riippumatta.
Intuitiivisesti
Kaikki mediamyynnin toiminnot selkeästi käytettävissä intuitiivisessa käyttöliittymässä.
Läpinäkyvästi
Monipuoliset seurantaraportit tarjoavat suoran pääsyn myynnin avainlukuihin halutulla aikavälillä.
AProfit – joustava mediamainonnan hallinta-järjestelmä, Joka takaa CRM-strategian joustavan toteuttamisen.
AProfit on kokonaisvaltainen mainonnanhallintajärjestelmä (CRM) asiakkaiden, myynnin, markkinoinnin, laskutuksen ja reskontran tarpeisiin. Järjestelmä mahdollistaa myyntiprosessin vaiheiden hallinnan sekä tehokkaamman automaation, raportoinnin ja ennustamisen.
Helppokäyttöinen ja monipuolinen asiakasrekisteri
Asiakastietoja voi hakea AProfitista asiakkaan nimellä, puhelinnumerolla tai asiakasnumerolla. Helppolukuiset asiakaskortit sisältävät kaikki perustiedot kustakin asiakkuudesta.
Asiakastietoja voi hakea AProfitista asiakkaan nimellä, puhelinnumerolla tai asiakasnumerolla. Helppolukuiset asiakaskortit sisältävät kaikki perustiedot kustakin asiakkuudesta.
• Kaikki asiakastiedot yhdellä kortilla. Asiakkaan perustiedot sisältävällä asiakaskortilla ja kortin yksityiskohtaisilla välilehdillä hallitaan kaikkia AProfitissa olevia asiakastietoja. Tietoja voi hakea esimerkiksi asiakkaan nimellä, puhelinnumerolla tai asiakasnumerolla.
• Helposti hallittavat luokittelut. Asiakkaan perustietojen (nimi, yhteyshenkiöät, osoitetiedot) yhteydessä voidaan näyttää myös halutut luokittelutiedot.
Asiakasrekisteri näyttää mm. asiakkuuden viimeisimmät myyntiaktiviteetit sisältäen ensimmäisen ilmoituspäivän, statuksen (varaus/tarjous) editiot/tuotteet, joihin varaus on tehty sekä kokonaishinnan.
• Selkeät tiedot kontaktoinnista. AProfit näyttää jokaisen asiakkaan kohdalta myös tiedot asiakkuuden viimeisimmistä kontakteista sisältäen kontaktipäivän, tiedon siitä, onko kontakti loppuun asti hoidettu vai kesken, kontaktin asiakkaan yhteyshenkilön, sekä oman organisaation henkilön, joka on kontaktista vastuussa.
• Suora pääsy viimeisimpiin tarjouksiin. Asiakasrekisteri näyttää asiakkuuden viimeisimmät myyntiaktiviteetit sisältäen ensimmäisen ilmoituspäivän, statuksen (varaus/tarjous) editiot/tuotteet, joihin varaus on tehty sekä kokonaishinnan.
Selkeät kontaktilistat aina saatavilla
Kontaktilista kokoaa yhteen tiedot asiakaskohtaisista kontaktoinneista eli miten asiakasta on kontaktoitu valitulla ajanjaksolla. Kontakti voidaan merkitä järjestelmässä hoidetuksi tai se voidaan siirtää toiseen päivään tai henkilölle. Kontaktilistalta on myös suora linkki varauksen tekoon ja asiakkaan yhteystietoihin.
• Aina ajantasaiset tiedot. AProfitin kontaktilistalla näytetään yleensä kontakteja, jotka kohdistuvat tähän päivään tai tulevaisuuteen. Myös menneitä tapahtumia on mahdollista selata.
• Seurattavissa myyjittäin tai myyntiryhmittäin. Kontaktilistan tietoja voidaan selata myyjä- ja myyntiryhmäkohtaiset halutulta päivältä tai ajanjaksolta.
• Kokoaa yhteen myös toimenpiteet. Kontaktilistalla näkyvät päiväys, kontaktin tila, viimeinen kontaktipäivä, asiakas (linkki asiakastietoon), asiakasnumero sekä asiakkaan yhteyshenkilö, mikäli henkilö on kontaktille valittu. Lisäksi näytetään kontaktin omistajana oleva myyjä, kontaktityyppi sekä mahdollinen palaute kontaktiin, esimerkiksi soitto, ei vastannut, tarjous, hyväksytty jne. Info-kenttä sisältää sen vapaamuotoisen tekstin, joka kontaktille on syötetty.
Monipuoliset töiden suunnitteluvälineet – kalenteri, to do – lista ja suora pääsy soittotietoihin
AProfitin kalenterissa näytetään joko päivää, viikkoa tai kuukautta valinnan mukaan. Kalenterissa näkyy joko valitun henkilön tai valitun myyntiryhmän kalenteriin tehdyt merkinnät. Kalenteri synkronoidaan mobiililaitteisiin ja muihin sähköisiin kalentereihin.
• Helppokäyttöinen kalenteri. Sovitut tapaamiset voi näin tarkistaa joko AProfit-kalenterista tai omasta kännykän/Outlookin kalenterista. Kalenterimerkinnät ja muutokset synkronoidaan AProfitin ja Outlookin välillä automaattisesti kaksisuuntaisesti. Kalenterista on valinnan mukaan pääsy joko kyseiseen kontaktiin tai asiakkaan tietoihin. Näitä toimintoja käyttäen pääsee kirjaamaan asiakasmuistiinpanot ja/tai tekemään uusia merkintöjä.
• Informatiivinen to do – lista. Päivän aktiviteetit ovat järjestelmässä helposti saatavilla. Sisältö on jaettu informatiiviseen yhteensä-sarakkeeseen, joka kertoo merkintöjen yhteismäärän, sekä aukiolevien (tulevat/keskeneräiset) merkintöjen määrän. Lisäksi eriteltyinä ovat aukiolevat kontaktit tuleviin ja myöhässä oleviin. Tämä jaottelu on vielä eritelty soittoihin, asiakaskäynteihin sekä ”muihin” tehtäviin.
• Suora pääsy sovittuihin soittoihin. Sovittuihin soittoihin suoraan järjestelmän To Do -listalta. Mikäli soittoon on yhdistetty joko puhelinkeskus tai oma matkapuhelin, voi soitto tapahtua suoraan ohjelmasta. Valittaessa tämä toiminto, avautuu automaattisesti myös kirjaus kyseiselle kontaktille; soitto onnistui (vihreä luuri) tai epäonnistui (punainen luuri), sekä huomiot.
Reaaliaikainen myynnin, kontaktien ja budjettien seuranta
AProfitin monipuoliset seurantaraportit tarjoavat suoran pääsyn myynnin avainlukuihin halutulla aikavälillä.
• Reaaliaikainen seuranta. Jokainen myyjä näkee AProfitissa omat avainlukunsa heti ohjelman avattuaan. Myynnin johdolle voidaan kerätä valmiiksi myös raportteja erilaisten KPI-tyyppisten tai muiden haluttujen raporttien muodossa. Nämä raportit tuoreistetaan normaalisti päivittäin, tai useamman kerran päivässä.
• Helpot ennakointivälineet. AProfitin työpöydällä voi katsoa sekä valitun henkilön/tuotteen/ryhmän myyntisuppilon tila, mutta myös nähdä tarkempien tarjousten osalta ennuste.
• Joustava budjetointimahdollisuus. Myyntiä voidaan budjetoida AProfitiin vuosi-, kuukausi-, viikko- ja päivätasolla tuote-, kava-, myyntiryhmä-, myyjä- ja asiakaskohtaisesti. Tämä helpottaa tavoitteiden seurantaa ja auttaa ennakoimaan tavoitteiden täyttymistä.
• Räätälöitävät hälytysrajat. Tavoitteiden seuranta on AProfitissa automatisoitavissa niin, että järjestelmä ilmoittaa tavoitteiden täyttymisestä, mutta myös kertoo, jos tavoitteista ollaan jäljessä.
• Turvallinen sopimusten ylläpito. Asiakkaan kaikki voimassaolevat sopimukset näytetään AProfitissa mahdollisten tuoterajoitusten mukaan. Sopimuksia voi lisätä, poistaa tai muokata. Listalla näkyvät muun muassa mahdollinen tuoterajaus, sopimuksen yksilöinti/koodi, sopimuksesta vastaava myyjä, sopimuksen voimassaoloaika (aikaväli) ja sopimusalennus.
Järjestelmä tarjoaa työpöydällä ensimmäisenä pikavilkaisun omaan ja/tai myyntiryhmän suoriutumiseen sekä vertailun budjettiin.
Selkeä raportointi – myös ulkoisiin ohjelmiin
Myynninjohdolle selkeä näkymä
• Helposti visualisoitavat avainluvut. Järjestelmä tarjoaa työpöydällä ensimmäisenä pikavilkaisun omaan ja/tai myyntiryhmän suoriutumiseen sekä vertailun budjettiin.
• Mahdollisuus myyjä-, asiakas- ja tuotekohtaiseen seurantaan. Seurannan avulla myyjä, myyntiryhmä ja myynnin johto näkevät helposti myynnin avainluvut ja kontaktointitilanteen.
• Yhdistettävissä myös ulkoisiin ohjelmiin. Raportit muodostetaan erillisellä Crystal Reports -raportointiohjelmalla. Raporttien muodostaminen on nopeaa, ja raportit saa myös tuotua erillisiin ulkoisiin ohjelmiin, kuten Exceliin.
Sujuva ilmoitusvarausten tekeminen ja seuranta kaikkiin kanaviin
• Nopea ilmoitusvarausten syöttö. Ilmoitusvarauksen tekeminen aloitetaan AProfitin asiakastiedoista, jonka jälkeen syötetään ilmoituksen koko, sijoitustoive ja julkaisupäivä. Järjestelmä ohjaa varauksen tekijää kaikissa työvaiheissa eteenpäin.
• Reaaliaikainen ilmoitusmateriaalin tilan seuranta. Ilmoitusten hallinnan avulla voidaan seurata reaaliaikaisesti ilmoitusmateriaalin tilaa sekä määräpaikkojen (määrällisesti rajattujen paikkojen) saatavuutta. Seuranta sisältää varausnumeron (määräin), materiaalinumeron, painoksen/tuotteen, materiaalin tilan, varauksen tilan, roolin/asiakkuuden arvon, asiakkaan (linkki asiakastietoihin), myyjän, varauksen päiväyksen, sarjavarauksille alkupäivän ja loppupäivän, materiaalille annetun materiaaliviitteen, varauksen koon, määräimen hinnan ja, mikäli varaukselle on viety materiaali, myös materiaalin esikatselu-nappulan, jota painamalla materiaalin saa suurennetua.
• Helppo sijoittelu painettuun lehteen. Sivunsuunnitteluohjelma Plannerilla voidaan sijoittaa ilmoitukset halutuille sivuille. Jos asiakkaalla on käytössä Neo-toimitusjärjestelmä, myös taitettujen sivujen sisältöä ja ulkoasua voidaan seurata Plannerista. Taittotyökalu voidaan avata suoraan ilmoitusten hallinnasta ilmoituksen valmistamista tai päivittämistä varten, tai valmis materiaali voidaan tuoda suoraan järjestelmään. Kaikki arkistoitu ilmoitusmateriaali voidaan helposti käyttää uuden ilmoituksen valmistuksessa, jolloin ilmoitukseen voidaan liittää esimerkiksi uusi logo raahaamalla se suoraan logovarastosta.
• Joustava varauspolku digitaalisiin kanaviin. Järjestelmän kautta voidaan tehdä varaukset myös verkkosivuille, sovelluksiin, näköislehteen ja uutiskirjeisiin sekä ulkomainonnan kanaviin. Varauksia voidaan tehdä aika- ja näyttöpohjaisesti. Järjestelmä tukee myös kohdennettua mainontaa.
• Paperilehteen tuleva ilmoitusmateriaali voidaan ohjata ja laskuttaa, suoraan ilman lisätyötä konvertoituna verkkosivustolle sijoitettuun ”ilmoituskaruselliin” ja varustaa ilmoitusasiakkaan toivomilla linkeillä ja näkyvyyssykleillä.
AProfit tukee ilmoitusvarauksen tekemistä ja ilmoitusaineiston tuotantoa kaikissa vaiheissa. Esimerkiksi ilmoitusmateriaalin lataaminen varaukseen onnistuu vedä ja tiputa –tekniikalla.
Joustava ilmoitusvalmistuksen tuki
• Monipuoliset tuotantovaihtoehdot. AProfit tukee erilaisia ilmoitusten tuotantovaihtoehtoja. Se soveltuu sekä kustantajalle, jonka ilmoitusvalmistus hoidetaan talon sisällä että kustantajalle, jonka ilmoitusmyynti ja – valmistus on ulkoistettu kumppaneille.
AProfit itsepalvelurajapinta ohjaa asiakkaan ilmoituksen tekoa loogisesti yläosan painikkeiden avulla maksamiseen asti.
• Selainpohjainen itsepalvelurajapinta. AProfitista on tarjolla myös selainpohjainen ilmoittajaa loogisesti ohjaava itsepalvelurajapinta, jonka avulla asiakas voi itse tehdä, varata ja maksaa ilmoituksia verkossa 24/7. Ilmoituksen tiedot tallentuvat tietokantaan joko suoraan tai asiakaspalvelun hyväksynnän kautta.
Monipuoliset laskutusvaihtoehdot
• Helppo laskuaineiston lähetys palveluntarjoajille, jotka tukevat Finvoice muotoista laskujen välitystä.
• Järjestelmän kautta lasku voidaan välittää asiakkaan haluamassa muodossa esimerkiksi paperilla, sähköpostilla, OmaPostilla tai vaikka MobilePayllä maksettavaksi.
• Asiakaskohtaisesti määriteltävä reskontrayhteys.
Saumaton integraatio
• Yhteensopiva muiden tuotteiden kanssa. AProfitin ja Anygraafin muiden tuotteiden yhteensopivuus mahdollistaa yhteisen tietokannan hyödyntämisen, jolloin muun muassa asiakkuuksien hallinta helpottuu ja tehostuu.
Soveltuu myös monipaikkaiseen työhön
• Päätelaitteeseen mukautuva, selainpohjainen versio etätyöhön.
• Sovellus vaativaan toimistotyöhön.
Monipuoliset käytettävyyden ylläpito vaihtoehdot
• Monipuoliset ylläpitovaihtoehdot. Järjestelmän ylläpito voidaan toteuttaa yhdessä sovittavalla tavalla.
• Huoleton SaaS palvelu. Koko järjestelmä voidaan tarjota Anygraafin korkean käytettävyyden palvelukeskuksesta