Helppo maksumuuri eri palveluille
Helppokäyttöinen maksumuuri digitaalisille tuotteille ja palveluille
CProfit tarjoaa digitaalisiin tuotteisiin maksumuurin, jonka avulla tilaajat pääsevät lukemaan maksullisia sisältöjä – kuten näköislehteä tai verkkopalvelun tilaajajuttuja – verkossa. Maksumuurin ulkoasu räätälöidään asiakkaan toiveiden mukaan.
• Hoitaa maksumuuritarpeet ja digitaaliset asiakkuudet. CProfitin avulla voidaan hallita sekä painettujen tuotteiden että digitaalisten kanavien asiakkuuksia. Järjestelmä mahdollistaa maksumuurin käytön lehden verkkopalvelussa, sovelluksissa ja näköislehdissä siten, että sisältö on vaivattomasti tilaajien käytössä. Erillistä kirjautumisjärjestelmää ei tällöin tarvita.
Itsepalvelurajapinta tilausten tekoon ja asiakkuutesi hoitoon verkossa
CProfitin itsepalvelurajapinnan kautta lukijat voivat tilata lehden verkossa milloin tahansa. Tilausvaihtoehdot määritellään julkaisijan toiveiden mukaan.
• Tilausmahdollisuus verkossa ympäri vuorokauden. CProfitin selainpohjaisen itsepalvelurajapinnan kautta asiakas voi itse tehdä verkossa osoitteenmuutoksia ja tilauskatkoja sekä tilata tuotteita 24/7. Tiedot tallentuvat tietokantaan joko suoraan tai asiakaspalvelun hyväksynnän kautta.
• Monipuoliset tuote- ja maksuvaihtoehdot. Itsepalvelurajapinta mahdollistaa tuotteiden tilaamisen julkaisijan haluamalla tavalla määräajaksi, kestotilauksensa, kampanjahintaan tai digituotteissa esimerkiksi vuorokauden ajaksi. Tilausten tekoon voidaan yhdistää myös julkaisijan haluamat maksuvaihtoehdot.
Digi-, yhdistelmä- ja paperitilausten helppo hallinta yhdessä paikassa
Asiakastietojen kautta on helppoa hallita voimassa olevia yhdistelmä-, paperi- ja digitilauksia sekä kääntää tuote uuteen laskutus- tai jakeluosoitteeseen joko määräajaksi tai toistaiseksi.
• Kaikki tilaukset yhdessä paikassa, kanavasta riippumatta. CProfitin yhdistelmä-, paperi- ja digitilausten hallinta kokoaa yhteen paikkaan kaikki asiakkaan tilaukset – myös silloin, kun esimerkiksi verkon ja näköislehden lukuoikeus myydään määräajaksi, kuten vuorokaudeksi.
• Tilaajan tarpeisiin mukautuva hinnoittelu. Järjestelmässä on mahdollista määritellä tilauksille esimerkiksi erilaisia tilausjaksojen pituuksia ja kytkeä tilauksiin kampanjoita ja alennusjaksoja, jotka huomioivat kulloinkin voimassa olevat hinnat.
• Automaattinen uusien tilausjaksojen luonti. CProfit voi luoda asiakkaalle automaattisesti uuden tilausjakson, jonka pohjana on kulloinkin voimassa oleva hinnasto.
• Helppo jakelu- ja laskutusosoitteiden kääntö, joka voidaan tallentaa pysyvästi tai tilapäisesti annetulle ajanjaksolle. Tarvittaessa CProfit voi automaattisesti myös hyvittää peruutetun ajanjakson lehdet tuleville jaksoille.
Helpot työkalut asiakkuuksien ylläpitoon – myös silloin, kun määräaikainen tilaus katkeamassa
Asiakastietojen kautta on helppoa hallita voimassa olevia yhdistelmä-, paperi- ja digitilauksia sekä kääntää tuote uuteen laskutus- tai jakeluosoitteeseen joko määräajaksi tai toistaiseksi.
• Helppokäyttöinen asiakkuuksien ylläpito asiakkaan yhteyshenkilöille ja asiakastyypeille.
• Automaattinen hälytys sovitun yhteydenottoaikarajan lähestyessä. Kun asiakaskontaktitiedot on kytketty asiakasrekisteriin, hälytys toimii automaattisesti. CProfitin hälytystä voidaan hyödyntää esimerkiksi määräaikaistilausten päättymisen lähestyessä.
• Mahdollisuus kohdennettuun markkinointiin valitulle kohderyhmälle joko telemarkkinointina, sähköpostilla, asiakaskirjeinä tai uutiskirjeinä. CProfitin kautta koottavia asiakastietoja voidaan käyttää monipuolisesti asiakkaiden kontaktoinnissa – niin, että oikea viesti tavoittaa oikeat asiakkaat juuri halutussa kanavassa.
• Ulkoisten aineistojen helppo sisäänluku, jolloin järjestelmää voidaan hyödyntää uusien asiakkuuksien hankkimisessa alusta alkaen. Järjestelmään voidaan tuoda esimerkiksi tiedot alueelle muuttaneista ja seuloa datasta pois ne asukkaat, joilla on jo jokin tuotteen tilaus voimassa joko henkilötietojen tai osoitetietojen perusteella.
Asiakkaille on mahdollista kohdentaa esimerkiksi sähköpostimainontaa tai järjestelmästä voidaan poimia ne entiset tilaajat, joille uutta tilausta halutaan tarjota puhelinmyyntikampanjassa. Kohdennus voidaan sitoa esimerkiksi määräaikaisen tilauksen päättymisrajan lähestymiseen.
Asiakaspalvelulle tuki puhelinjärjestelmästä
• Asiakkaan puhelinnumero yhdistettävissä automaattisesti tilaajarekisteriin. Kun asiakas soittaa asiakaspalveluun, järjestelmä voi noutaa automaattisesti soittajan tilaukset ja muut taustatiedot esille. Toiminnallisuus edellyttää puhelinjärjestelmältä kyvykkyyttä kutsua ulkoista järjestelmää selaimessa..
Kattavat raportit voimassa olevista tilauksista, tilausmyynnistä, digituotteiden käytöstä ja peruutusten syistä
Järjestelmän kautta on mahdollista seurata helposti esimerkiksi kuukausittaisia tilausmääriä ja yleisimpiä tilausperuutusten syitä joko yhdessä tai useammassa tuotteessa.
• Levikintarkastuksen vaatimat raportit. Raportit löytyvät CProfitista helposti luettavassa ja halutulla tavalla visualisoidussa muodossa.
• Räätälöitävissä asiakkaan tarpeisiin. Raportit voivat näyttää valitulta ajanjaksolta ja halutuista tuotteista ja kanavista esimerkiksi voimassa olevat tilaukset, tilaustuotot, tilausmyynnin avainluvut ja peruutusten yleisimmät syyt.
•Käytettävissä erikseen tai pääsovelluksen kanssa. Raportteja voidaan lukea CProfitin perustyötilassa tai erikseen. Tämä helpottaa tietojen jakamista koko organisaatiossa – esimerkiksi johdolle, joka ei itse levikkijärjestelmää päivittäin käytä.
•Yhdistettävissä Microsoft Office-sovelluksiin ja sähköposteihin. Järjestelmästä voidaan lähettää sähköpostia oletussähköpostiohjelman välityksellä suoraan, ilman aineistojen erillistä kopiointia.
• Tukee myös ulkoisia aineistoja. CProfitiin voidaan tuoda tietoja muista sovelluksista tai tiedostoista tai tallentaa tietoja esimerkiksi csv- tai pdf-muotoon.
Monipuolinen tuotehallinta, myös painetun lehden irtonumeroille ja tilaajalahjoille
• Selkeä julkaisukalenteri, jonka avulla jokaiselle tuotteelle voidaan luoda monia painoksia tarpeen mukaan. CProfitissa painokset voivat olla perinteisiä lehtijulkaisuja tai sähköisessä muodossa toteutettuja.
• Oma tilaajalahjojen hallinta ja varastokirjanpito. CProfitissa jokaiselle tilaajalahjalle voidaan valita vastaanottaja erikseen. Tilaajalahjojen hallinnassa on myös lahjojen varastokirjanpito.
• Helppo irtonumeromyynnin hallinta. Järjestelmän kautta voidaan hallita irtonumeroiden määrää niin, että määrä voi olla pysyvä, vaihdella jaksoittain tai vaihtua päivittäin.
Oma sovellus jakelulle
• Monipuolinen jakelun tuki. CProfit soveltuu varhaisjakelun (nimettömän jakelun), päiväkannon (nimellisen jakelun) ja erilaisten peittojakelujen toteutukseen. Tarvittaessa myös muut kuin varsinaisen lehden postitukset voidaan toimittaa painoon halutussa formaatissa, esimerkiksi ABC-lajiteltuna.
Tukee Postin lajittelupalvelua
• Postin lajittelupalvelun tuki sanomalehtien päivä- ja etäjakelussa. CProfitin laajennusosa, joka hoitaa niputus- ja kimputustiedot sekä painolle että Postin lajittelupalvelulle
Laskutus ja reskontra järjestelmän osana
• Mukana kaikki työvaiheet. CProfitin laskutus sisältää tarkistuslistojen luomisen, laskutusajot, laskutustulostukset, laskutusraportoinnin, laskuarkiston sekä yhteydet taloushallinnon järjestelmiin.
• Runsaasti laskutusvaihtoehtoja. Laskutus voidaan toteuttaa järjestelmän kautta perinteisinä paperilaskuina, sähköisinä laskuina tai vaikkapa käteismaksuina. Jaetut laskut voidaan luoda sellaisille asiamiehille, jotka itse laskuttavat tilaajiaan. Laskutuksen kautta voidaan myös hallita asiamiesten palkkioita.
• Kätevä maksuliikenteen seuranta. Maksut luetaan CProfitiin pankin tiedostoista tai ne voidaan kirjata manuaalisesti. Yksittäisten laskujen eräpäivän siirtäminen on myös mahdollista.
• Automaattiset muistutukset ja luottokieltotasot. Järjestelmään on myös sisällytetty erilaisten maksutapojen ja -muistutusten toiminnot, ja luottokieltotasot päivitetään automaattisesti.
Arvioi uudet tuotteesi heti alusta alkaen ja seuraa niiden käyttöä.
Saumaton integraatio
• Yhteensopiva muiden tuotteiden kanssa. CProfitin ja Anygraafin muiden tuotteiden yhteensopivuus mahdollistaa yhteisen tietokannan hyödyntämisen, jolloin muun muassa asiakkuuksien hallinta helpottuu ja tehostuu.
• Verkkojulkaisujärjestelmä NeoDirect (linkki esittelyyn)
• Näköislehtialusta eLehti (linkki esittelyyn)
• Mainonnanhallintajärjestelmä AProfit (linkki esittelyyn)
Soveltuu monipaikkaiseen työhön
• Päätelaitteeseen mukautuva, selainpohjainen versio soveltuu myös etätyöhön.
• Saatavissa laajempana työpöytäsovelluksena muun muassa määrittely- ja ylläpitotarkoituksiin.
Monipuoliset ylläpitovaihtoehdot
• Monipuoliset ylläpitovaihtoehdot. Järjestelmän ylläpito voidaan toteuttaa yhdessä sovittavalla tavalla.